torstai 1. joulukuuta 2016

○Joulun odottelua○ luukku 1.

Heips kukkuu!

Ensimmäisenä mä haluun sanoa, että mulla on ollu kiireitä ja motivaatio nukkeiluun on ollut välillä vähän hukassa. Eli syy tähän "taukoon" on se. Anteeksi.
Joku näkikin mun halloween postauksen ja kommentoi sinne (saa ilmoittautua) ja sitten menin poistamaan sen:( Ärsytti aika paljon ja siitä oli paljon vaivaa. Sekin on osasyy tähän postaamattomuuteen.
Äh, tuntuu hirveältä pahoitella postaamattomuutta, joten jätetään ne sikseen.

Haluaisin kuitenkin korvata tämän jollakin, joten ajattelin tehdä blogiini joulukalenterin. Eli joka päivä tulee yksi postaus. Jännittää onnistunko mä siinä^^
Tämä on siis luukku 1.



D: Heippa, tervettuloa joulukalenteriin!


D: Hhmm.. Mitäs täältä löytyy?!?



D: Jahas;D


D: Möh, vaikea kysymys....


D: Heei, se on pulliptonttu!
Minä: No, kyllä sen noinkin voi ajatella; )



Heippaa, ja nähdään huomisessa luukussa!

2 kommenttia: