keskiviikko 7. joulukuuta 2016

♢Koristeita♢ ~luukku 7.

Moi vaan teille palleroisille^^
Nyt on joku pöpö iskenyt muhun:( Olin maanantaina kuumeessa ja tiistaina en. Nyt tänään kun menin kouluun, kuume iski taas!Jotain onneksi kuvasin eilen, joten tässä olisi:




Meidän kodista löytyy tällänen kynttelikkö


Äiti on tehnyt monta tällästä ite. Mäkin koitin^^ Ne on aikas hienoja;D


Pidän tästäkin koristeesta paljon♡


Tässä oli mun postaus! Toivottavasti te ette oo saanut sitä pöpöä;)

Moi mooi!

4 kommenttia:

  1. Kivoja koristeita!❤
    Itse tulin viikko sitten kipeäksi, ja olin kuumeessa koko loppu viikon. Maanantaina sitten menin kouluun ja eilen kuume nousi jälleen. Nyt makaan siis taas sängynpohjalla poissa koulusta ainakin muutaman päivän.
    Pikaisia paranemisia sinne!❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja sinne myös! Sitä tautia on nyt liikkeellä:(

      Poista
  2. Mä oon tainnut nyt ite just parantua ^^ Toivottavasti säkin paranet pian :3
    Ja ihania koristeita nun
    pulliplily.blogspot.fi

    VastaaPoista